czwartek, 31 marca 2011

Powitanie :)

Witam ! wszystkich, którzy tu zawitali. Kilka słów o mnie.
Mam na imię Ania jestem mamą dwóch urwisów (3 i 2 latka) dzięki, którym odnalazłam siebie.
Zawsze wydawało mi się, iż trzeba rozwijać się w ścisłych dziedzinach, aby twardo deptać po ziemi. Tym sposobem skończyłam ekonomię, w wyspecjalizowałam się w nieruchomościach. Co jakiś czas wracała do mnie myśl, iż może źle wybrałam i powinnam wybrać coś bardziej twórczego, ale na zmiany było za późno przynajmniej tak wtedy myślałam. Zawsze lubiłam coś dłubać, rysować zwłaszcza jak było mi źle lub stałam na rozstaju drug - takie tam przelewanie emocji. Od kilku lat nic nie stworzyłam, bo życie pięknie się toczy, ciągłe zajęcia, projekty do zrealizowania, praca, budowa domu itp. Odkąd pojawiły się dzieci nastąpiło przewartościowanie różnych spraw to one i ich dobro stały się najważniejsze i ze względu na nich w grudniu zrezygnowałam z pracy zawodowej.
Potrzebowałam jednak chwil dla siebie i zaczęłam szperać w internecie, szukałam natchnienia. Nie zdawałam sobie sprawy jak wiele osób tworzy swoje własne dzieła sztuki. Tak zaraziłam się decoupage'em i od niedawna paverpol'em.
Teraz wiem że odnalazłam siebie - swoje drugie ja, które tkwiło gdzieś głęboko.
Mam zamiar rozwijać się i dzielić się z Wami swoimi postępami.

1 komentarz:

  1. Aniu, i bardzo dobrze, zawsze w nas gdzieś głęboko tkwi osoba twórcza!!! Będę do Ciebie zaglądała i śledziła kolejne kroki!!! Życzę abyś miała jak najwięcej spokojnych chwil dla siebie!

    OdpowiedzUsuń