czwartek, 31 marca 2011

Moja nowa miłość

Kilka tygodni temu byłam na warsztatach z paverpolu prowadzonych przez Ataboh  i od tej pory moje serce zaczęło bić w stronę tego oto specyfiku. Efektem naszego spotkania jest to oto lusterko które stanęło na kominku.


kto by pomyslał że taplanie się w czymś co przypomina śmietanę będzie tak przyjemne.
Za dwa dni zrobiłam pierwszą damę która  powędrowała jako prezent do sąsiadów, (wierzę że jest jej tam dobrze :) ). Niestety zdjęcie mam tylko z komórki, byłam tak podekscytowana moją nową umiejętnością, że zapomniałam jej zrobić sesje :(



Na tym oczywiście się nie skończyło i pewnie nie skończy się szybko. Następnie powstała moja zamyślona pani, która zajęła honorowe miejsce lusterka :)

Powstała i trzecia Dama na prośbę mojej koleżanki. Zastanawiałam jak ma wyglądać, i doszłam do wniosku, że ona uwielbia czytać więc Dama tez powinna skupiać się nad jakimś książką. Ale więcej nie powiem ... Jak będzie gotowa to na pewno się pochwalę.

1 komentarz:

  1. Ale się cieszę, że mam tak zdolną uczestniczkę warsztatów!!! Bardzo mi się podaba zamyślona!!!

    OdpowiedzUsuń