piątek, 22 kwietnia 2011

świąteczne przygotowywania

Ogrom czynności jakie trzeba wykonać przed Świętami powala mnie ale jak mus to mus :) Nie narzekam bo bardzo to lubię zwłaszcza jak wiem że będę miała gości. To pitraszenie w kuchni, zapach ciast i mięs roznoszący się po domu, od razu człowiek wie że żyje i dla kogo. Ale żeby nie było, iż tak mnie świąteczne przygotowania pochłonęły bez reszty zamieszczę kilka zdjęć drobnych rzeczy które cieszą oko i sprawiają że świat wokół wygląda cudownie. Na wstępie ozdoby przed dom. W końcu doczekałam się cywilizacji na podjeździe więc trzeba było to jakoś uczcić :)



Zawsze podobały mi sie podobne ozdoby a teraz mam już swoje :) U kogoś wpadły mi w oko decoupage'owe ptaszki i od razu wiedziałam że zagoszczą podobne na moim wianuszku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz